duminică, 15 mai 2011

Doamne ajută! Nu este o întâmplare că ai ajuns pe această pagină, în marea învălmășeală a Internetului.
Te rog, lasă o rugăciune, cât de scurtă, pe zidul rugăciunii!
Poate cineva se va ruga pentru tine, poate cineva va fi intarit prin rugaciunea ta si fără indoială Dumnezeu însuși va ține seama de ea!
Mulțumesc!

21 de comentarii:

  1. Preasfinte Tată, te rog ajută-mă să caut sfințirea, să tânjesc după asemănarea cu Tine, să caut călăuzirea Ta în lucrurile mărunte.
    Te rog, Doamne, ajută-mă să trec peste momentele grele, biruitoare, spre Slava Ta și spre bucuria mântuirii! Mulțumesc! Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ajuta-ma sa ma rog mai mult, sa iubesc partasia cu Tine, si dincolo de a scrie aici, sa mijlocesc mai departe pentru cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, iti multumesc pentru grija care mi-o porti. Vad Doamne, ca doar prin Harul Tau pot face pana si cel mai mic lucru bun. Te rog ajuta-ma sa duc la bun sfarsit toate indatoririle mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma simt singur, Doamne, te rog, umple-mi cu prezenta Ta singuratatea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tată scump, învață-mă să iubesc, și ajută-mă să împlinesc învățătura Ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ține-L în protecția Ta pe prietenul meu. Ajuta-l sa biruiasca incercarile prin care trece acum. Te rog, insenineaza-i ziua cu bucurie, si pune incredere deplina in inima lui, ca Tu, domneasti in viata lui, si nimic nu se va atinge de el, fara voia Ta, si fara a tine Tu lucrurile in control! Multumesc Doamne, ca Tu asculti rugaciunile noastre, si ai o iubire atat de mare pentru noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunule Tata, te rog ajuta-ne sa putem invata pentru examene. Da-ne vointa si infaptuire. Ajuta-na sa facem acest lucru ca pentru Tine, si stiu Doamne, ca Tu poti sa pui in noi placere in a invata chiar si la materiile imposibile. Te rog ajuta-ne si la examene. Harul Tau, sa fie cu noi, si tot ce facem spre slava Ta, sa facem. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tatal meu, am nevoie de Tine mai mult si mai mult, ajuta-ma sa-i iubesc pe cei din jurul meu, iarta-ma, da-mi pace din pacea Ta, primeste-ma cum sunt.amin

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, iartama pentru momentele cand am trait in firea pamanteasca, iarta-ma cand ti-am cerut o sotie si nu mi-ai dat-o pentru ca doreai sa traiesc prin Duhul, iarta-ma pentru razvratirea mea in suferinta,cand mi-ai luat tot ce era la suprafata, orice speranta orice acatare de lumea asta, cariera sportiva,cariera militara, casa, familie, iarta-ma pentru ca m-am razvratit cand ai trimes furtuni asupra vietii mele, cand ai trimes uragane care sa inlature tot ce era la suprafata si sa pregateasca terenul pentru a cladi Tu o noua cladire, iarta-ma pentru ca nu am vazut mana Ta la lucru, iarta-ma pt bolovani vietii mele care trebuiau da-ti afara pentru a pute-a face fundatia stabila, Doamne ai folosit unealta cea mai dureroasa, dar era unealta care lucra cel mai bine si anume Dragostea. Doamne ai sapat cu ea, adanc in viata mea pt a inlatura orice dragoste fata de pacat sau de lumea aceasta. Doamne multumesc pentru ca mi-ai dat putere sa indepartez de langa mine persoana iubita cand m-am simtit slab. Tata iarta-mi lipsa de maturitate si egoismul meu, iarta-ma Tata pentru ca din cauza lipsei maturitatii mele am pierdut sfintenia,dragostea credinta, Dar Doamne, Sangele Domnului Isus sa ma spele din nou,Tata mi-e atat de dor de Tine, de dragostea Ta, te rog aprinde gramada de paie a vietii mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi cer iertare ca nu pot sa pretuiesc, gandul Tau indreptat spre mine, zambetul Tau, grija Ta.
    Uneori vazand ca n-o pot pretui, ma vad tradand o Iubire, asa cum este ea, nemeritata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Te rog Doamne fii alaturi de biserica unde m-ai pus, de fratii si surorile mele. Iti multumesc pentru pastorul nostru. Iti multumesc pentru mila si harul ce ni-l impartasesti prin el. Iti multumesc pentru puterea ce o pui in el, si pentru ca il tii neclintit. Intareste-l neincetat Domnul meu, si ajuta-ne pe noi, cei care suntem incredintati grijii lui sa[i fim sprijin si motiv de bucurie. Ajuta-ne sa-i facem munca mai usoara. In numele DOMNULUI ISUS. AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau Doamne pentru pacatele mele. Sunt foarte multe.
    Imi este foarte dor de Tine.
    Nu sunt o prietena buna, stiu asta, ai vrea te rog sa ramai Prietenul meu?
    Sunt intr-o mare mocirla, si nu prea pot sa vorbesc sau sa fac lucruri bune.
    Nu mai sunt ca inainte cand eram atat de mult Amandoi.Chiar daca trebuie sa fii la distanta din cauza pacatului meu, as vrea sa fiu cu Tine.:(

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne in primul rand vreau sa ti multumesc ca m ai ajutat pana astazi la examene! Doamne dorim sa ti cerem ca in aceasta perioada mai dificila pentru studenti si clasele a 12 a , te rugam sa ramai cu noi, sa ne daruiesti intelepciune si putere de a invatza, pentru scoala , de a vedea minuniile tale in vietile noastre si sa intelegem ca orice ar fi Tu esti langa noi!.Dorim ca prin aceasta , Tu sa ne ajuti sa vedem dragostea , bunatatea Ta, iubirea care Ti o inoiesti in fiecare dimineatza fata de noi! ITI multumim Imparat al vesniciei si Domn al paci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne Isuse , iti multumesc ca in bunatatea Ta te-ai atins de mine, iti multumesc ca mi-ai dat viata vesnica, iti multumesc pentru biruinta, pt incercari, stiu ca toate sunt spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu.amin

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamne Isuse...imi doresc sa fiu mai mult ca tine, imi doresc sa ard de pasiune pt tine. Nu mai vreau sa fiu legata de lumea aceasta, nu mai vreau sa depind de oameni. Vreau sa te cunosc si tu sa ma cunosti pe mine! Vreau ca toate lucrurile astea sa se intample pentru si numai pentru slava Ta cereasca! Imi doresc sa simt cu inima ta, sa am gandul tau, sa Fi mandru de mine, toata fiinta mea sa te onoreze! Lucrurile astea mi le doresc, Tata...desi sunt atat atat atat de departe de ele...Locuieste in mine te rog! Amin

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne, nu am avut puterea sa ma rog pana acum, datorita grijilor, dar acum am puterea si dorinta sa iti multumesc, ca m-ai ajutat sa-mi petrec timpul mai cu folos.

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne,
    aș vrea să am înțelepciunea să văd, ce trebuie să văd, să simt, ce trebuie să simt, să ascult, ce trebuie să ascult, să cred, ce trebuie să cred.
    Aș vrea să am înțelepciunea să trăiesc potrivit unui sens adevărat.
    Aș vrea să am înțelepciunea să-mi uit planurile mele, și să prețuiesc planul Tău pentru mine, așa cum trebuie prețuit.
    Aș vrea să am înțelepciunea, să nu mă mai cred atât de isteață, încât să-mi croiesc mereu și mereu alte planuri, vise, dorințe, realități, care mi se par mie mai reușite și mai potrivite pentru viața mea, ci să iau în considerare singurul plan construit cu înțelepciune desăvârșită, și din iubire, planul Tău.
    Aș vrea să am înțelepciunea să-mi doresc ce Tu îmi dorești.
    Aș vrea să am înțelepciunea să prețuiesc ceea ce Tu mi-ai dăruit până acum, fără a considera că merit mai mult, sau mi-aș fi dăruit mai mult...
    Aș vrea să am înțelepciunea să fiu convinsă că planul Tău pentru mine este desăvârșit, și fiecare clipă din viața mea este atent sculptată în el.
    Aș vrea să am înțelepciunea să Te cred Doamne, și tăria să mă încred în Tine, când tind mai degrabă să mă încred în mine...
    Aș vrea să am înțelepciunea să nu invidiez, să nu fiu geloasă, să nu mă mânii, să nu dezdăjduiesc, să nu mă îngrijorez...
    Aș vrea să am înțelepciunea să nu mă cred mai bună decât Tine!
    Am nevoie de atât de multă înțelepciune!
    Te rog Doamne, Izvor de Înțelepciune, dă-mi mie înțelepciunea de care am nevoie, pentru a trăi spre bucuria și slava Ta! Amin.

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamne, te rog...ajută-mă! Îmi doresc să ai întâietatea pe care o meriți în viața mea, și să cred fiecare cuvânt care mi-L spui, să te pot urma lăsând totul în urmă, și să cred că nici o dorință și nici un vis, nu este mai măreț decât acela de a fi cu Tine! Amin.

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamne, te rog da-mi putere sa merg mai departe, ajuta-ma sa nu ma tem, ajuta-ma sa ma ridic.Imi cer iertare pentru ranile pe care le-am facut si te rog da-mi biruinta in problema pe care o am acum.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tu ți-ai arătat mereu credincioșia față de mine, mila și îndurarea Ta. Mă simt un suflet atât de rătăcit, Doamne. Parcă nu mai găsesc calea spre Tine, doar frânturi de lumină ce mă călăuzesc din când în când. Te rog, Doamne ia-mă de mână, te rog ajută-mă sa biruiesc păcatul care mă înlănțuie. Ajută-mă te rog să nu-mi fie rușine să spun adevărul, ci să mă încred în Tine. Ajută-mă să nu-mi fie teamă să pierd dacă spun adevărul. Te rog iartă-mă că i-am rănit pe semenii mei. Am făcut din viața mea un loc de mărăcini. Te rog curățește-mă și dă-mi putere să merg mai departe. Ajută-mă te rog să trăiesc în adevăr. Te rog dă-mi putere să fac ceea ce trebuie să fac. Amin.

    RăspundețiȘtergere

Rugaciunea ta